„Verta rinktis“ – interviu su AB „Telia“ stambių klientų skyriaus vadovu Vyčiu Lembučiu

Verta rinktis TELIA wwwSU

Verta rinktis TELIA wwwSU

Nuo 2020 m. vasario 6 d. Šiaulių universiteto socialiniuose tinkluose ir kitose aukštosios mokyklos informacinėse platformose pristatomas naujas medijų ir karjeros orientavimo projektas „Verta rinktis“, skirtas gimnazistams ir visiems, kurie ieško paklausių specialybių ir nišų savirealizacijai, ateities kūrimui sparčiai tobulėjančiuose Šiauliuose.

Pokalbis su AB „Telia“ Stambių klientų skyriaus vadovu Vyčiu Lembučiu.

V. Lembutis universitetinį išsilavinimą įgijo Šiaulių universitete. „Studijuodamas Šiauliuose baigiau bakalauro ir magistrantūros studijas. Dėl to labai džiaugiuosi, nes dėstytojų kolektyvas mane ugdė kaip asmenybę, suteikė galimybę įgyti žinių, kurios man dabar labai reikalingos“, – studijų metus prisimena V. Lembutis.

Pasakodamas apie savo įmonę V. Lembutis sako, jog „Telia“ vykdo platų spektrą technologinių paslaugų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, todėl joje darbo visada ras pardavimų vadybininkai, inžinieriai, informacinių technologijų sprendimų kūrėjai ir vystytojai, klientų aptarnavimo, aplikacijų administravimo ir kiti informacinių technologijų specialistai. „Mums labai svarbu specialisto bazinės kompetencijos. Pagrindinės kompetencijos, kurių šiandien jaučiame didelį deficitą – elementarus raštingumas ir kompiuterinis raštingumas. Pastaruoju metu pasaulis labai greitai keičiasi, todėl labai svarbi dar viena kompetencija – kūrybiškumas“, – sako V. Lembutis.

Jo nuomone, renkantis studijas yra labai svarbu turėti tikslą, žinoti, ko nori ir, žinoma, siekti tai, ką norima pasiekti. Pasak „Telia“ Stambių klientų skyriaus vadovo, reikia nuolat planuoti, dėti pastangas ir galvoti, kaip pasiekti užsibrėžtą tikslą. V. Lembutis: „Kartais juokauju, jog nėra blogos specialybės, o yra tik blogas planas arba trūksta noro. Kiekviena specialybė yra gera, o jeigu ji sutampa su tavo hobiu, tai toks variantas yra idealus. Pirmiausia abiturientams linkiu ieškoti savo tikslo, galvoti, ką nori veikti ir po to siekti to rezultato, kurį norima pasiekti“.

Visas reportažas youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qA4nzblagc8

Komunikacijos ir rinkodaros tarnybos inf.
Tomo Andrijausko nuotr.
Grįžti